środa, 28 stycznia 2015

I na sam koniec coś o autorach.

Grę stworzył zespół co się zowie Carpe Jugulum, a w ten zacny skład wchodzili:

Głównodowodzący i grafik:
Aleksander Szczepanik

Fabuła i dźwięki:
Małgosia Bociek

Komiks, concept arty i wszelkie inne z dziedziny sztuki:
Agnieszka Rosiak

Skrypty, skrypciki i wszelkie gry mechaniki: 
Daniel Pęczek
Maciej Górkiewicz
Adam Łukaszewicz
Dawid Wojna

Komiks będący wprowadzeniem do naszej gry :)

Tu powinien być komiks - jeśli się nie wyświetla przejdź do tego postu, a wtedy już 100% zadziała.

Gameplay


Screenshoty

1. Mapa, na której rozstawiamy wieżyczki.
2. Portal, wieżyczki i kusza, którą walczymy.
3.  Nasi wrogowie \o/
4. Trochę bicia się.
5. I przejście do następnej sali.
6. Wszystkie rodzaje wieżyczek.

wtorek, 27 stycznia 2015

A tutaj nasza gra w wersji do pobrania i grania na PC :D

Spodobała wam się gra? Pobierzcie ją i grajcie kiedy chcecie w wersji na Windowsa.

Pobierz!

Aby zagrać najpierw wypakujcie zawartość zip'a do jednego folderu, a potem odpalcie exe'ca i witamy w grze \o/

Witamy i Dungeon Sticks przedstawiamy :)

            Wcielamy się tutaj w rolę maga, wcześniej skazanego (zresztą niesłusznie) i odbywającego swoją karę w lochu. Okazuje się jednak, że nie będzie to łatwa odsiadka - ten, który nas tu wsadził pokazał swoje prawdziwe oblicze i atakuje teraz, zsyłając na krąg magów swoje armie patyczaków, które wcale nie są słabe, a co więcej przez ich kształty, nie łatwo jest je trafić. Większość z magów jest w stanie zmienić miejsce pojawienia się wrogich jednostek i w ten sposób za idealne miejsce uznane zostają lochy. Jak można się domyślić - włączamy się do walki ze złym Myrkurem i wraz z pomocą naszej magii przyzywającej wieżyczki obronne, i nie tylko, próbujemy obronić kraj przed najazdem wroga. 





Trochę pro tipów na początek: 
(Polecam najpierw PPM na okienko gry i wybrać fullscreen, bo tak o wiele łatwiej się gra :) )
1. Rozstaw wieżyczki (wybierz z tych po prawo i klikaj na mapę), a potem zacznij grę startem.
2. Sterowanie in game już :D
 WSAD - chodzenie
 Q - atak mieczem
 H - wyjęcie kuszy
 LPM - strzał z kuszy
 PPM - strzał z czaru
 1 | 2 | 3 - wybór aktualnie używanego czaru
 1 - promień magii
 2 - niewydarzony "fireball"
 3 - ściana lodu
 E - zresp falę
 SPACJA - otwórz drzwi po odpartej fali